? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, March 19, 2011

yea, rambut budak kecik tu dah boleh sepit!

yea yea...bila tgk rambut anak dah bleh sepit rasa macam menang 1 juta. jalan skit pandang rambut aleesya. amik barang tengok rambut aleesya. hish hish mak dia dah angau. itu baru rambut anak bleh sepit. klau esok2 anak dah bleh bawak basikal, mcm mana?

hari ni bawak aleesya ke tmpt tak lain tak bukan, alamanda. sbnrnya nak pegi tgk belon panas, tapi cuaca tak mengizinkan. ujan la plak. jadi kita cari tempat yang ada bumbung ya.

 ngeri ngeri tgk muka sendiri hahahahaha. aleesya tu nak mengikut ayah dia laa tu. nak isi minyak pun mau ikut jugak ke?

 yea yea..jom lompat sesama. hahahaha walaupun seciput jer tapi bagi aku tersangat lah oke ni. aku dah beria-ia pegi beli sepit ni tau.

 bagi dia lepas macam ni memang seronok laa. hbs sumer tempat dia pergi. nyaris-nyaris kena langgar ngn orang pun ada. yelah alamanda hari ini macam crowded cikit. ramai btl orang.

 geram...geram...geram...

 walaupun melasak, aleesya tetap reti cari stroller dia hahaha baru tahu. penat laa tu. masa aku dukung dia tu, terus rasa tangkap kat pinggang. itu pasal kalau keluar aku sll bagi incik fidi dukung, mak tak larat oke

eleh, mesti korang cakap anak sorang bleh laa. nnt anak dah berderet esk mana bleh curi tulang begini. ye ye...sementara masih sorang inilah aku amik kesempatan. tak gitu eh?

 sehari kalau tak kena buli ngn ayah dia memang tak sah. aku dah risau ni habuk-habuk. tp tetap jugak nak ambil gambar dl hahahahaha...

kerete menan kt tangan dia tu kan, x mo lepas. nak tak nak kena bayar jugak. ish menan tak mencirikan gegirl langsung!

 last sekali masa nak bayar tu sempat lagi rembat satu menan. bagus anak...nnt lagi best kan sepahkan rumah.

 wakakakaka muka incik fidi itam legam. kesian oke. dah macam rupa masa dia rekrut dia dl hhehehe..sabar ye cik abang nnt ilang laa keitaman itu. jadi sekarang bleh laa cakap, itam-itam si tampuk manggis, makin dilihat makin manis. tak gitu eh?

 puan blog....

 singgah makan kek choc strawberi yang nyummy2 kt secret recipe...odapnyeeee.....

 oke ini pula makanan untuk kanak-kanak di bawah umur. tapi kadang-kadang kanak-kanak terlebih umur pun makan jugak hihihih

sekian wassalam dari aleesya. dia sudah mau nenen skrg..ok jap ibu pegi buat laa ni....

2 love purple:

PuteriKureKure said...

aleesya comel! nanti minta mainan masak2 kat ibu ye. hehe.

purple_lav said...

oke nnt ibu belikan mangkuk tingkat hahahah