? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, March 31, 2011

akademi fantasia dah kembali

gambar adalah diambil dari Google. ampun ye!

yea yea maknanya malam-malam ku nanti akan kedengaran suara-suara yang bergaduh nak tukar channel tv. hahahaha sah sah laa incik fidi tak suka AF. nak buat macam mana bini dia memang hantu AF. jadi kita tgk siapa yang menang..

rasa nak tgk AF kali ni membuak-buak jugalah sbb paknil kembali. aku suka paknil sbb gelagat dia kat pentas, tak kisah laa saper yg cakap dia hover. pada pandangan mata rabun aku yang berkuasa 300 ni, aku oke jer tgk paknil jadi pengacara. lagi happening ape!

harap pelajar AF kali ni menampilkan bakat dan bukan bersandar pada rupa semata2. sbb banyak juga pada musim yang lepas2, muka jer cun tapi suara ke laut. sori yeee....sbbnye aku tgk budak Idola Kecil menyanyi lagi hebat daripada pelajar AF (segelintir sahaja) maaf sekali lagi. itu adalah pengakuan ikhlas dari hati hihihih

jadi kepada incik fidi, kalau malam tu syg tak dapat tgk AF, tengok la bakul CD tu. mesti berlambak2 punya CD cetak rompak konsert mingguan AF hahahahaha. jadi kalau tak nak membazir duit, sila bagi bini kesayangan ni tgk AF. sekian....

* aku ni beria-ia jer tgk, nak suh undi memang kim salammmm!! tak koser nak perabihkan duit ikut situ, banyak lagi benda aku nak buat dgn duit gaji yang tidak seberapa itu hahahahahha

oh ye tak sabar jugak nak tgk Maharaja LAWAK.. vote for JOZAN. lagi sekali....aku tak kan undi pun hahahahaha

1 love purple:

Anonymous said...

Your current report offers confirmed beneficial to me ρerѕonallу.
It’s quite eduсаtional аnd yоu're clearly really knowledgeable in this field. You possess exposed my own eye for you to different opinion of this kind of topic using intriguing, notable and reliable content.
Take a look at my homepage : Xanax