? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, March 21, 2011

pengubat rindu ibu

budak yang banyak akal sekarang hehehe. skrg baru umo 16 bulan. tapi rasa dah umo 2 thn eh hahahahah

sangat kuat sepahkan rumah. tapi tak pe...ibu dia kan rajin. katakau!

aleesya, semoga menjadi anak yang solehah ye. dengar cakap ibu dan ayah. jadi anak yang rajin dan insyaAllah pandai...

oke ibu dia dah tak der idea nak bebel2 ni. biasalah kalau hari isnin memang macam ni..dua hari duk berkepit jer tetiba hari isnin dah kena pergi keje, mestilah angau hehehe

4 love purple:

nasazfrog... said...

alorr comelnye dia,, cam mama dia jugak.. :)

purple_lav said...

ibu dia comot laa ihihihih

PuteriKureKure said...

samala kita fiza. dok angau tak sudah!!!

purple_lav said...

ini semua penangan anak kan. hihihi