? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, March 4, 2011

nak review pasal kedai makan bleh tak?

yelah skrg ni kan mana bleh main-main tau. silap2 hari bulan kena saman berjuta-juta. duit juta-juta sah sah laa aku tak der, yg ada juta-juta adalah helaian rambut. itu pun kalau laku nak bayar saman.

macam biasalah klu dah hari jumaat, sure beratur panjang nak masuk alamanda. tujuan nak g alamanda ada 3 jer. satu nak pegi makan. dua nak cari / beli barang. tiga saje suka-suka mak noks.

yang kitaorg ni.....guna dua reason, yang pertama dan yang kedua tu. yang ketiga tu tak pakai lagi sbb duit dalam beg duit masih menebal. jadi haruslah kekwat.

bila tanya masing-masing, sumer tak tahu nak makan mana. klu ikutkan aku nak je ke foodcourt membelasah yee mee yang panas tu. odap jugak.

tapi ramai yang kata nak makan kat teeeeettttt, aku ok jer. sbbnye aku pun tak penah masuk lagi kt teeettttt ni. bila bukak menu, hambik.....melilau mata aku tengok menu. dah laaa banyak, pastu tak tau yang mana satu sedap.

ada laaa dalam 15 minit jugak nk decide makan ape. itu blum lagi nk minum ape...hihihihi. bila dah siap pilih, order laa apa lagi

sampai jer makanan aku, terus aku macam...eh...naper dalam gambar lain, rupa kat luar ni lain plak. dah laa tu makin tak menarik. masa tu dh spoil mood aku nih. dah laa lapar.

sekali makan, memang tak leh blah. tak sodappp.......aku dah laa bukan penggemar carbonara. makanan aku tu plak ada iras2 carbonara. memang telan jer sbb perut dh lapar. nasib baik air sodap. next time bleh order lagi air macam tu.

aku ni pesen, klu makanan tak sedap mulalah pening. hahah TIPU. tapi siyes kepala terus rasa pusing-pusing saat itu jugak. tensen tol. dah laa lidah mula rasa tak sedap. oke itu memang terakhir lah aku order yang tu. terus kena banned. nnt nak order tomyam laa sbb nampak mcm sedap.

0 love purple: