? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, March 7, 2011

korang ada nampak tak maher zain naik kete myvi?

aku ada nampak wey....lagi mengejutkan naik kete ngn aku ni. tak percaya????try tengok....

.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
v
v
v
v
v

hahahaha pesen terbaru dari incik fidi. mana ntah dia beli topi maher zain ni. try suh dia nyanyi lagu maher zain, memang kelaut laa...klu incik fidi kelaut, aku lagi teruk. ke gunung berapi terus.

eceh, taktik amik gambar dari atas supaya dapat efek utk kelihatan lebih kurus hahahaha. kitaorang ni kunun2 nk g tengok pameran askar kt dataran shah alam nun. masa incik fidi ckp tempat nak pergi tu, aku dalam kepada wey....tempat macam tu ke???

kekwat oke. yelah mana tak kekwat, dah laa matahari terpacak atas kepala, bawak anak kecik lagi. rasanya korang dah bleh bayangkan macam mana ruper aku masa tu.

tetiba bila sampai dataran, tengok semua dh kosong, dh habis oke. dalam hati terus nyanyi lagu twinkle-twinkle hahahahaha. selamat. jadi next destination adalah sunway piramid. hhehehe

seperti biasa, nampak jer menda alah ni, mak bapak nye yang lagi hover dari anak. cepat2 masukkan aleesya dalam tu dan buh duit. menda ni goyang kuat giler oke. aku pun risau tengok aleesya. tapi dia steady jer.

lps tu naik plak yang ni. hehehe tapi yang ni tak masukkan duit laa sbb nye mau kopak duit sbb ada lagi 2 menda ni. klu singgit2 try korang darab sendiri.

aleesya ni nak main garfield ni jer.

pastu nampak ada orang gunting rambut ngn mekap ramai2. rasanya ni anjuran kedai (eh kedai ke ape ek) Cut Above. tapi macam tak sanggup jer nak tadah kepala tengah2 alam macam ni.

anyway, pergi sunway aleesya merangkak macam dalam umah oke. aku pun tak paham rasa excited dia tu.adeh...

2 love purple:

mummy iman said...

serupo sungguh dgn maher zain tp gak suh en pidi senyum sket.. hohoho

purple_lav said...

hahahaha...nnt nak suh dia senyum siap nak suh sign otograf lagi haha