? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, February 19, 2009

aku rindu mak abah!

betul
seyes
aku btl2 rindu mak abah skrg ni
nak blk kg skrg gak
abg jom kita blk kg


apakah motip aku letak gmbr kawen???
hahahah
inilah mak permata hati aku...
smlm baru sembang ngn mak
best dgr suara mak ketawa
suara mak bercerita
suara berbisik tanda ada rahsia yang harus dikongsi ngn aku (ni kes tak nak bgtau kt abah le ni)
klu bleh aku nk peluk mak erat2 skrg....
huh, aku tak mau tulis lagi kisah mak sbb mata aku sedang bergenang skrg



ni plak abah...
sudah nmpk kedutan dimuka dia
tanda usia makin meningkat
tanda juga kasih sayang aku kat dia makin bertambah



tiga orang yg begitu penting di dalam hidup aku
aku tidak mahu mereka susah
aku tidak mahu mereka sedih
aku mahu mereka semua ini sentiasa gembira
sbb itu aku sll berusaha untk gembira....

tetiba entry kali ini begitu touching buat aku
waaaaa.......aku sedang nanges,
sob...sob...

1 love purple:

daiya said...

saya pun rindu mak gak...........uwwaaaa...............ingat masa kecik dulu nak study jao2.....nak idup berdikari nak buat sume keja ruma sendiri coz kat ruma mak yang buat sume keja....ingat lau macam ni tak lah nyusahkan mak nak jaga saya lgi...tapi...skunk...rindu sangat nak jumpa mak...tak sabar nak cuti sem....walaupun exam tu menakutkan...tapi saya nak sangat masa tu cepat berlalu.....saya rindu sume orang.........saya rindu arwah nenek...tak sempat pun nak tatap wajahnya buat kali terakhir..........