? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, February 20, 2009

korek gambar lama lagi!!!!

tak kisah lah kalau ada org yg tak suka
tp aku mmg suka dgn kenangan...
kira aku ni cam ortodoks cikit ler
aku tak suka perubahan
hik...hik...hik...
ni ler melayu tak maju

tp yg simpan kenangan adalah gambar
aku suka tgk gmbr dulu2 walaupun ketika itu aku amat sememeh...
huhuhuh
lps tu aku teringin nak baca diari aku
sayangnye diari tu ntah ke mana2 skrg
mak aku suko no menyimpan...
asyik dok alih2 last sekali terus hilang
sayang tauuu....



ni gmbr masa aku form 5, kelas 5 Sains....tp hancus
teka mana aku???
hehehe
tak jumpa kan...
baiklah aku bagi klu...
barisan depan, empat dari kanan
ala awek yg kurus kering tu....
hahahahaha....
walaupun best sbb saiz badan aku masa ni tp aku tetap tension
yelah mana tak tarik rambutnya bila sll org ckp
"mung ni tak makan nasi ko? kurus kering jah"
sejak hari tu aku berazam nak makn bnyk2 smpi temokk
skrg amik ko...aku dh temokkkkbangat...


ha, ni lah masa form 6
kelas 6 atas geografi
kelas yg bnyk tol masalah
sumer tu dtg dari budak laki lo...
termasuk hubby...
hahahah sowi tak sengaja
hubby aku baik le
di mana aku?
juga 4 dari kanan, barisan belakang...
masa ni bnyk tol kenangan
ada pakwe, ada sobat baik (thanks amy), ada keputusan peksa yg baik....wahhhh



erk mana comel
budak yg rendah tu ke yg tinggi?
sile lah puji yg rendah tu
sbb itulah AKU
hehehe
masa ni aku tinggal kt kem desa pahlawan, kota bharu
abah kan tentera...
jadi merata gak le kitaorg tinggal
kalau korang tak tahu aku lahir kt sarawak...
klu korang suh aku ckp sarawak msti aku ternganga skrg
makcik tak paham sepatah haram pun!

klu bleh ada member2 aku masa tadika n darjah 1, aku nk wat reunion blik le
rindu kt sumer tu
pssstt....psssttt...masa darjah 1 aku ada admired sorang budak laki satu kelas tau
encem....
tp silap ar aku tak igt nama dia skrg....
jgn bagitau sape2 eik....
aku igt lagi peristiwa kami main polis sentri, tetiba dia terpeluk aku
hahahahhahha
gatai nya aku masa tuu....


ni lak zaman jiwang..
hehehe
masa form 5 aku duk asrama
kunun2 nak study ar....
korang cari sendirik lah aku yg mana 1
ops, zaman ni amat popular baju kurung yg baju kaler lain, kain kaler lain
pastu plak tudung yg ada renda2 tepi tu
saper yg ada ni mmg tip top ar
hehehe



erm, ni zaman aku dh masuk u
Uni Utara Malaysia
sem 1 aku hancus sbb culture shock....hahahahha
pointer ntah pape...
masuk sem 2 aku struggle gila baban
tiap2 kali exam, library le tmpt aku lepak
yelah otak ku ni ala lembab n basah2 cikit kan jadi kenalah usaha lebih
tu sumer roomate aku
3 thn kat sana, 3 org ni jugalah roomate
tak penah pisah...
best duk dgn dorang ni sbb masing2 kaki study
tetiba gak le aku jadik rajin study


ha, inilah bespren aku masa form 6
bnyk kenangan aku ngn dia
sll tido kat meja masa waktu rehat,
bila bgn masing2 gelak sbb muka dh berjalur2,
pastu aku igt lagi satu peristiwa ni
dalam kelas aku tu ada sorang mamat yang sewel, sengal dan senget
mmg aku mulut jahat sbb dia btl2 jahat
mamat ni plak suko no ngusik aku
ader jer...

satu hari tu tgh aku n amy syok2 tido masa rehat....best tau sbb meja kami belakang skali
tetiba aku rasa ada makhluk duk usik tgn tangan
aku celik mata, giler tgk mamat tu mcm nk cium tangan aku
apa lg menjerit sakan le aku
amy kt sblh ni pun turut hangen le...amik buku sejarah tamadun yg mmg tebal dan besar tu
p hempuk si mamat vudus tu
i salute ar ngn u amy
sgt pelindung masa tu...hahahahhah

bnyk lagi kisah2 berlaku ngn amy ni....
tp mana tau kot2 dia cerita dlm blog dia gak...
rajin2 le jenguk blog http://myleamy.blogspot.com/
kepada amy...sile cium sy sbb sy ngn baik hati telah pomote blog anda....
hahahahhah

7 love purple:

myle@my said...

huhuuu...
puan pija...
sgt mengushik jiwaa kenangan itoo...
cweet banget..

tenkiu pomot blog i kat sini...
muahhh3 ku ciomm2 pp akmo yg makin tumbam itoo...huargh3

purple_lav said...

tak tau le awk msh igt citer tu....hehehe
alamak lekat air liur lor....i cpt2 amik tisu lap tau....wakakakakaka

deqjaa said...

huh...kenangan mengusik jiwa..
wakakaka..ada orang kena igak ke cekgu kat bilik darjah..kena gantung asmara..eh asrama..
ada org tu plak..nusuk bowoh mejo, takut keno igak ko cekgu..tp nasib baik selamat.

purple_lav said...

deqjaa: sapekah org itu???/hahahahah
tp yg penting bukan aku rasanya...hik..hik..

myle@my said...

deqjaa...
aku kah org itu...naseb xkene gantong...kuang3..
tp sapor erh hok nusut bawoh mejo tu???
yg pastiii...aku ingt cekgu tu name dierrr...haruskah aku enteprem namo dio gok erh???huhuuuu...

purple_lav said...

ai tahu nama cekgu tu rasanyer....huhuhuhuuhu

myle@my said...

tahu ker???
syhhhhhhhhhhhhhhh...
hahahaha!!!!