? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, February 18, 2009

aku yang serabai

hari ini aku rasa tersangatlah serabai..
tudung aku tu....dh bape kali betulkan...still tak elok2
senget benget jer..
pastu plak kerongsang yang aku pakai hari ni pun sengal
asal aku nganga jer
tak kira le nak menguap ke, nk makan ke
tetiba jer dia tercabut...
lotih le makcik camni...
tapi aku kan pekerja dedikasi
tetiba puji diri sendiri...
hari ini aku berjaya taip dua story dgn jayanya
WALAUPUN aku tersangat serabai hari ini


caption bagi gmbr di atas adalah : POYO

HAHAHAHAH

0 love purple: