? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, February 20, 2009

tag daripada Amy

Sila berikan kegunaan lain yang digunakan oleh anda kepada barang-barang yang dinyatakan di bawah...(maksudnya bukan kegunaan sebenar barang tu tapi kegunaan tambahan yang anda buat la dengan barang tu, kira diaplikasikan oleh anda... konon kreatif la tu!)

ha, klu baca jawapan yg amy bagi mmg aku gelak guling2 lor...tp jawapan aku standart ar
aku kan budak budak nerd
specky plak tu
huhu tetiba jer kan...
ape pun layan jer lah eik

1.Anak Kunci kegunaan asal - untuk kunci pintu, laci dan apa2 yg berkunci
Kegunaan sampingan:-aku tak penah menganiaya kunci umah aku...aku jaga baik2 sbb kalu dia rosak, aku tak dpt masuk umah loo...

2.Penutup Pen kegunaan asal - tutup pen, x nak kasi dakwat kering.
Kegunaan sampingan:- wat aper eik????rasanya aku guna utk tutup pen sajork lah...sbb aku ni kan jenis yg cermat, pantang gheta aku rosak2.huhuh sgt riak jawapan ini.

3.Botol Mineral kegunaan asal - tempat simpan air.
Kegunaan sampingan:- biase aku tgk2 dulu botol tu, pastu tilik2 body dia...kot2 ada yg bocor, terkemek ke ape ke....slps aku berpuas hati, aku akan pegi kt tong sampah dan aku campakkkkkk.....hehehehehe

4.Paper lama kegunaan asal - leh digunakan utk buat draft paper
Kegunaan sampingan:- dulu masa baru2 kawen, mana le ada meja makan bagai...duk pun alas tikar getah je...dh le ruang hall aku tak le besar sgt. situlah tmpt tgk tv, tmpt landing, tmpt makan...jadi utk tak mengotorkan tmpt tu, surat kabar le yg aku jeling, wat alas. sbbnye hubby makan mcm budak kecik, tumpah2...tak suka tau..

5.Seluar 'D' lama kegunaan asal - pakai kat dalam bukan di luar.
Kegunaan sampingan:-wehhhh....benda ni ada kegunaan sampingan gak ke...huhu tak sanggup den...yg lama tu biar jer dlm laci...agak2 semak aku buh dlm plastik jer... simpan...

6.Lesung batu kegunaan asal - menumbuk belacan, dsb.
Kegunaan sampingan:- kdg2 jadi pengganti tukul pun ada. pastu ada gak wat2 gurau ngn hubby...gilo ko...gurau pakai lesung batu, maunyer masuk ICU.

7.Langsir kegunaan asal - kehiasaan umah/keceriaan umah
Kegunaan sampingan:- kalau agak2 corak langsing korang tu santek sangat, tak salah potong wat baju kurung...jimat kan...heheheheh

8.Komputer ofis kegunaan asal - buat keja rasmi
Kegunaan sampingan:- ha, yg ni aku rasa bersalah ya amat. mana taknye pc ni ler aku wat blog, chatting bagai...sori yer bos...i ada penyakit kalau wat keje tanpa buka menda alah ni, i jadi parkinson...kang nanti keje plak tak siap kan...kan..

9.Duit syiling kegunaan asal - nak lengkapkan duit kertas
Kegunaan sampingan:-wat gores kad top up dulu....skrg aku pakai bill. jadi duit syiling pose manje jer dlm purse....wahhh...ni lagi satu ayat riak.

10.Laman Blog kegunaan asal - menulis dan mencari sahabat lama dan baru. tukar2 pendapat
Kegunaan sampingan:-memperagakan muka hubby yg makin chubby. tak dilupa gak menonjolkan aksi gedik aku yg melampau2...harap korang tak der lah muak bila tgk blog aku eik....

ok...see jawapan aku sumer yg baik2 kan...sbb aku kan baik.....hahahahha
jadi mangsa seterusnya tidak lain tidak bukan....

1)Ryani (hahaha kakyan kena lagi...biase ar)
2) d33la
3) hernee nazir
4)deqjaa

cukuplah dh ramai ni...
kepada yg terkena tu jgn wat2 tak nmpk plak eik
ini tanggungjawab anda....
ceh, mcm keje gomen plak ni

6 love purple:

myle@my said...

hahaha...
soka ati dpt ngetag puan pijaa..
ngehngehngeh...

purple_lav said...

penat tau nk jawab tag tuu
gila punyer panjang soklah
letih nak pikir
tp tak per demi cik amy tercayang i sanggup terjun tingkap....hahahhah

ryani said...

ooo gelakkan aii yerk..jaga you!!

purple_lav said...

tak der...tak der...manade...huhuhuhuhu

.:Hernee Nazir:. said...

wahhh..baru balik coti dah dpt koje..hehehe..akan ku jwb nti..

d33la said...

adoii...pening..pening...sakit otak rase...tp dh settle pun...awww...suko!!!