? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, February 11, 2009

LUNCH WIF HUBBY

tengah hari tadi igt nak makan kt umah jer
tp tetiba hubby call makan kt luar le sonang...
aku pun cilok ar kuar opis awal dari biase
12.30 dh terconggok kt kedai makan
heehehe....sori ye bos
cik abg saya kena masuk keje kul 3 le kak....ceh, bos aku bleh trima ke klu alasan camni???hehehehe



ni hidangan aku masa tengahari tadi..simple tp I LIKEEEE.... aku amat gemor masak lemak pucuk paku...klu yg mak wat lagi mabeles....erm..nyummy...nyummy...



kami order air yg sama, air sirap limau jer


aduyai...khusyuk no makan tuuu



aku???? haruslah wat lakonan mantap...wat2 terkejut le kunun...chaiiittt podddaahhh..


bila dh hbs makan sumer, tetiba aku tgk hubby merenung jauh...aik cik abg pikir amenda tu????


iskh....inilah org yg suka jeles ngn kejelitaan org....hahahahahha
aku baru jer nak amik gmbr kasut baru + kaki yg cantik ini
tetiba jer ada gangguan
shioh...shioh...shioh...


tadaa....tak der lah cantik sgt pun..
tp aku kan sorang yg perasan
haruslah puji diri sendiri...
hehehehehe
yg penting kaler purple k....

3 love purple:

nana said...

wow..lunch ngan hubby ek.
besh ar..nana xlunch pom lg..
lapo..huhuhu..kak ja,nk mite pndpt kak ja ley..

purple_lav said...

ala, lunch sesama ni pun jarang2 jer nana...nk minta pendapat ape tu eik?

nana said...

nana design bj pgntin..tp xtaw nk wt wrna pe..kalu wrna mrah ngan pth ok x?wrna mrah 2 wt reben kt dada..bj 2 wrna pth..mcm mne?
kak ja suggest ar wrna yg mnrk..