? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, February 16, 2009

seminar di genting highlands

adakah aku yang pergi seminar???
oh tidak..
tak sanggup aku nk menghadirkan diri utk seminat
tersangatlah burink...
tp klu dh keje nak wat mcm mana gak kan...
btl tak???

yg ni aku tompang lalu jer
ini sbnrnya seminar hubby
sajer nak menyibuk
aku kan suka berkepit ngn hubby..
huhuu...jgn muntah ye kawan2
klu ada yang kata aku ngade-ngade...
hik...hik...


aku duk kat hotel ni...masa smpi ni br pukul 3 ptg tadi cuace nye sangatle aman...sejuk gak le angin kat sana..ops, ada iklan le kt gambar ni...saper2 nk beli madu sila contact abang tu...aku pantang dgr word madu..madu...ni...


sblm check in hubby jumper dulu member2 dia. kesian kat bini dia duk sorang2..



ops...tekaan memang seratus peratus salah. seb baik ada member ni. bleh ar tumpang sembang ke ape ke...bulat kan mata dia...beza sgt ngn mata aku yg sepet ini...


w'pun ini seminar hubby dan hubby sibuk ngn keje dia TETAPI aku tetap mau menempek sebelah dia. haruslah kan. jauh-jauh aku ikut ni...klu tak baik duk umah jer..basuh baju yang dh menimbun tu...ops... terpecah sudah rahsia...hehehe



memandangkan dh ada kertas n pensel atas meja, aku pun wat-wat rajin le...
tadaa inilah hasil aku
kepada yg belum tahu...
seminar adalah satu yg amat memboringkan..

jadi satu kemestian kan..bila duk hotel mesti nk posing atas katil..
ape daa...
tapi aku pun nak posing kt katil gak le
yg penting dgn gaya yang paling sopan...
wakakakakkaka

sebenarnya aku terpikat kt kaler bunga tu..
purple uols...
hehehe
jadi dengan muka tak malu
aku suh member amik gambar kat tepi munga tu...


ini hari kedua...
aku bangun lambat...
bangun jer dr tido tgk hubby dh tak der kt sebelah
rupernyer dia dh masuk seminar...
aduyai perut lak lapo..
sambil tunggu nurul (member aku yg mata bulat tu) turun, aku menggedik jap kat lobi
tak kisahlah org yg pandang2 tu...
asal aku bleh amik gambar
saper sokong cakap aku ni angkat tangan yer...
huhuhuh ramainyer...
tetiba perasan..

muka orang kelaparan di pagi hari


sib baik ada mamak dkt hotel tu
terus order roti canai satu..

sian member aku tu...
dia posing bagai nak rak...
yg masuk gmbr nyer hanya tangan dia sajer
wakakakakaka
jahatnye aku nih
tak der sebenarnya aku nk ambik gambar budak comot tuuu
korang nampak tak???

chak....
kitaorg dh nak balik ni...
badan penat le
aik aku yg duk rilek jer pun penat gak ke???
hahahahhaha

3 love purple:

.:Hernee Nazir:. said...

kite naik genting sok..coti2 mesia..hehehe

purple_lav said...

oo honeymun eik?
sonok tau p tmpt sejuk2 ni
bleh peluk2...
huarhuarhuar...
anak saper le gatai ni...

.:Hernee Nazir:. said...

hahaha..xpe la peluk2 pun hubby sendiri ye tak..hehehe