? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, February 23, 2009

pisang oh pisang

smlm terbukak cenel tv dok tunjuk pisang
tetiba....
gulp....
sedapnyaaaa pisannnnggg!

terus wat2 muka yg ala cute le kununnya
ckp ngn hubby nk mkn pisang
terus dia ckp
"ni tgk pisang kt mana plak ni?"
hahahah
dia tau klu aku nk mkn sst mesti sebab aku tgk benda tu kt mana2
faham kan???
tak paham wat2 paham jer lah
wakakakaka

blk keje trs hubby bw balik pisang ni

tapiii....
bukan pisang ni yg aku nk
aku nk pisang yg kulitnya ada bintik2 hitam tuuu
apa nama pisang tu eik???

6 love purple:

deqjaa said...

pisang yang bintik2 hitam tu x best..
pisang yg hubby wak balik tu la best..
pisang tu sentiasa hubby wak balik..ke mana2 pun sentiasa hubby bwk..
wakakakaka...-P

purple_lav said...

wooiiitttt...kaler kuning nmpk...

DEQJAA said...

hahaha..
lama doh x sakat pija..
windu arr..
sekali sekala kaler kuning apa salahnya..

purple_lav said...

huhuh windu kt ku eik???huhuh best lor ada org windu kt aku...mu dop rindu ko kt otek??? hahahahha

Deqjaa said...

windu blako la..
nok g bangi xtau bilo..
huhu..

purple_lav said...

mari ah....minggu ni ko..