? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, February 8, 2009

proses memperabiskan duit

memang tersangatlah senang nk perabiskan duit...tp nk dptkan duit mmg susah...
tp makcik mmg suko memperabiskan duit...wakakakak
petang tadi ajak hubby p jusco taman equine..
igt nak beli baju la...
nk p keje dh habis baju ni
ceh....ayat yg mmg tak leh caya langsung...


sblm jenjalan mesti diingt perut yang muncit ini terlebih dahulu...
ia perlu diisi tau...
kalau tak mcm mana nk jana tenaga...aduh...
aku mkn kue tiaw kungfu, abg lak mkn nasi goreng pataya daging merah...
tadaa air kami kaler sama tp berbeza...
abangnye jus epal, aku nyer sour plum...
uiks....sile telan air liur masing2 yg duk berkumpul dlm mulut tu, kang meleleh makcik lak yg ssh....


masa makan ni jgn diganggu, aku harus memberi tumpuan yg sepenuhnya.....



kan tgk... bila fokus dh lari mulalah makan tak habis....
alasan...alasan...
bnyk no kue tiaw nyer...aku rasa dh mkn bnyk rupernyer bnyk lagi aku tak makan...
aduyai...


salah satu tumpuan aku lari masa makan disebbkan INILAH...
tak habis2 ngn telepon....
tp dia dh hbs makan, makcik jer yg makan terkedek2...
wakakakakaka


tadaa...baju ni hubby nak beli dan dah beli pun...
aku nyer.....tu ada dlm plastik yg aku pegang...
nak tgk?????

tunggulah aku pakai satu hari nanti...heheheh
seprise!!!

0 love purple: