? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, February 8, 2009

AMARAN: Ini adalah entry terpanjang..sile muntah

fuh, semlam letih betul...
seharian kami berjalan (ceh..ayat macam dalam citer dongeng le plak)
blk semalam terus tido..
tak larat lah nak citer, apa kata kita tgk gmbr jerk



first task: kami kena cari kedai ini sbb nak beri resit...yg hampesnya kawan kepada hubby ni bagi address salah...tulis seksyen 13, padahal seksyen 3...bagai nak rak kami cari..ruper2nye sejengkal je dari rumah kitaorg...
muka hubby dh mula berkeronyok (ayat baru nih) sbb dh penat cari kedai ni...

ops, sementara hubby uruskan resit tu, aku mengedik2s dalam kete...

second task: aku nk p berurut, maklumlah dh tua kan...aku seorang yg sedar diri tau..on d way nk p tmpt mengurut tu yg areanye batu caves mmg ler tersangat jammed...kan orang india raye...aduyai, nyampah tau jln masa jammed ni...aku yg tak der keje ni suka no amik gmbr budak comot ni...hehehe

tapi mana aci kan muka dia jer terpampang dlm blog purple aku ni jerk...haruslah aku ada sekali..sile abaikan cara pemakaian spek mata itu sbb nye aku menghadapi masalah anak tudung yg sengal.


third task: kitaorg pegi ke tempat jual kete..nak wat ape kan???hubby kata nk beli kete 1 lagi utk memudahkan keje dia....aduhh....tp aku suka sbb nnt mr.white akn jadi milik aku sepenuhnya...heheheh. tp bang, cara bayar kete tiap2 bulan ttp sama yer...peace!

dia ni dh start pening klu suh wat pilihan....pastu sibuk jer ngn telepon dia tu menelepon kawan2 nye....kang...kang.....
haruslah aku yg jadi modelnye....katanye nk beli kete ni tp ada 1 model lagi. malangnya hari tu tak der stok kena tunggu minggu dopan...makcik tak kisah!

forth task: lepak di Sogo...badan letih pun tak pe lah sbb nk puaskan hati member hubby yg dtg jauh tu....smbl lepak kt tangga sogo tu (perhatian: aku tak penah tau lepak kt tangga ni sblmnye, sumer ni gara2 member dia lah..sila marah dorang tau...hehehehe) nmpk plak menatang ni...cute jer....

apalagi......say cheese!

sblm balik kami sumer amik lor gambar...waaaaa tak sukeeee aku yg pling temok!!!!


final task: badan dh giler penat jadi malam tu tibalah masa kitaorg tmbh tenaga balik....singgah jap kedai makan...perut mst diisi maa...aku nyer smpi dua gelas sbb spesis cam aku ni cpt haus...

muka dh terjelepek sbb kepenatan...klu bleh time mkn ni aku nak baring...boleh keeeeeeee??


muka pun dh tak larat nk senyum....ok le sekian sahaja hari ini....waakakakakka
p/s: sian korang eik, letih nk membaca...tp aku mmg suka seksa korang punnnnnnnnn

3 love purple:

Anonymous said...

kak ja npk krus ckit pkai bj fit gni..huhuhuhu...asyk2 ayt pji je kan??nana nk bt blog gk le...ley eeHhh???

purple_lav said...

kurus ke nana oiiii...suke...suke...buat lah bleh kakja bg komen gak...
nana ada kakja lam YM k...lavender_girl822003@yahoo.com

Anonymous said...

da add pom..ai..dpt kete bru ke xlme lg???huhuhu