? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, February 3, 2009

Sajerk Nak Pomot Meja Keja

semalam tahap keboringan aku memang tahap cipan le...
baru lepas deadline jadi kemalasan tu mmg kuat le...
jadi bila dah tak der keje mulalah aku wat aksi vudus...

amik HP, habis sume aku snap...sib baik lubang idung kakak sebelah aku tak ambik tau...so jom layan gambar k


Ha, inilah antara toys yg ada kt meja aku...aku suka Pooh...ramai anak2 staf yg dtg tmpt aku berkenan sgt toys ini...huhuhuhuh sori yer dik...it's display only....


chaiiittt tetiba nak interprem gak...tak dilupa gambar emak aku disisi keyboard....yelah sambil menaip aku suka tgk muka mak....cayang mak...muahhhhhh (uiks tetiba nk nanges ni...windduuuuuu)



ini HP aku lagi satu...utk wat keje..biasanya telepon ini dianaktiri oleh aku...sll wat-wat lupa nak top up dia...heheeh...yg lagi satu tu my luvly MP3....WALAUPUN dh buruk tapi aku sayang...inilah gadget pertama aku beli dengan duit gaji pertama aku.


ha, deretan keychain...aku bukannya penggemar mengumpul keychain sgt pun...tp bila dh member2 sll sgt bagi bila dorang p outstation, lagi baik aku gantung camni...nmpk cikit cam aku hargai pemberian dorang kan...see...aku sorang yg baik hati tau...sile peluk aku skrg jugak...



ha, ni gambar budak comel mana plak ni....hahahahahha ni gmbr aku masa kecik-kecik dl... sayangnya lepas jer aku scan gmbr ni terus jer pix ori ni hilang..waaaa sori ye mak....


ha, telepon ni sll gak berdering, kdg2 tak berdering langsung...klu ada pun mesti member nk ajak kuar lunch...biasenya wat perhiasan jer lah dia kat citu....aku suka guna HP lagi...peace!


inilah gmbr2 aku masa p langkawi...huhuh sajer nak letak kt portition...bagi serabut sikit.


ha, inilah meja kakak sebelah...aku cukup serabut tgk meja dia....nak gak aku wat-wat histeria pastu tolak sumer ada atas meja dia ni...banyak sehhh....tu korang tak tgk bawah meja dia lagi...sikit punya banyak harta karun...aku pun tak paham apa la yg disimpannye....yg ckp aku hangin bila kadang2 ni smpi masuk tmpt aku tau...tak suke...tak suke....


walaupun aku ngutuk kaw-kaw kakak sblh, meja aku kemas k....tgk ar anak sape lah rajin susun majalah gini....wakakakakakakkaka

0 love purple: