? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, October 15, 2010

ada aku kesah????

sedang syok layan cekodok pisang
yg aku beli kat kantin tengahari tadi
tetiba datang le hamba ni

terus tanya aku soklan ni..
"pergi staff day tak nnt?"

aku pun jawab lah tak

dia plak tanya kenapa

aku jawab lagi
"sayang nak tinggal anak"

sekali dia balas balik

"eleh alasan tak leh terima pakai. benda dah lapuk, anak dah besar"

tak pasal2 aku berasap berapi kt tempat aku ni
hampes hampes sekali lagi
suka hati aku lah
nak pergi ke tak
aku sayang anak aku
aku rindu anak aku nnt ada ko nk dtg bangi amikkan anak aku?
adaa???
sudeh lahhh
setakat nun di PD tu aku pun bleh pegi laaaaaa
menyampah betul aku ngn org mcm ni
bukannya aku cakap
sayang nak tinggalkan laki sorang2 kt umah

hush
mencik

2 love purple:

♥Hernee Nazir♥ said...

wat dunno jek fiza..die jeles tu gaknye..hehehe

purple_lav said...

tapi berapi jugak lee mendengarnya tadi...
ala, baru tahun ni jer tak ikut
tahun2 sebelum ni ku setia tau
napelah asik ada org yg dengki ni?