? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, October 23, 2010

kami dating berdua jer

dah lama incik fidi ajak tengok wayang
oh kami adalah penggemar wayang
dulu2 masa bujang asal ada cerita baru jer kami terjah
tapi sejak ada aleesya ni terbatas le ckit
aku ni tak sanggup nk berjauhan dengan aleesya
time weekend jer lah yg aku bleh duk seharian dengan aleesya
jadi macam rugi jer klu tinggal aleesya kan

tapi aku takkan bawa aleesya g tgk wayang
cian dia
terkejut2 le nnt duk dalam tu dengan bunyi bisingnya

jadi untuk memenuhi hobi kami yang sekian lamanya tidak diisi
hari ni
aku nekad
huhuhuhuh
tinggal aleesya ngn babysitter
aku ngn incik fidi tgk wayang
nasib baiklah alamanda ni ada panggung wayang
dekat jer ngn umah aku ni
jadi tak der lah bazir masa atas jalan jer
cuma bazir masa cari parking jer
oh hari sabtu dan ahad hari paling azab nak cari parking kt alamanda

orang adalah super ramai
tak tahu kenapa
biasa aku tgk
kebanyakan yang pergi alamanda adalah family2
tp kali ini aku tgk budak2 yang baru nak naik muda jer ramai
macam budak2 sekolah
mak aihhh fesyen dorang mengalahkan artis woooo
budak zaman skrg kannnn
aku dulu duk amik baju kakak aku jerrrr

sementara nak tunggu hall bukak
jadi mari kita membaca
betul2 menurut perintah kerajaan kami ni
heheheheh
aku plak layan fesbuk kt telepon incik fidi
lagiiiisyok
sbb buku incik fidi adalah boring
pasal pistol laaa, pasal perang laaa
mak jiwa romentik
tak sesuai
pasangan yang baru jer kawen 2 minggu
hahahaha
bleh gitu?
bleh laaaa sbb anak tak der kan
orang jaga boleh laaa
klu tak menyorong anak dalam stroller jer
kami tgk the only guys
best jugak citer tu
lawak giler okeh
wlaaupun ayat 18sxnye terlalu tulus
rasanya tak sesuai kot ditonton budak2 sekolah
not good not good
eceh
sila muntah k tengok gambar nih
hahahahaha
dah lama oooo
tak pegang2 tangan gini
yelah biasa tangan duk sorong kereta tolak jer
huhuhuh
memang terasa baru kawen 2 minggu
hahahahaha


0 love purple: