? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, October 11, 2010

plan yang tak menjadi....kita buat plan B plak

kan hari tu
aku cakap incik fidi kena pegi outstation kan
sekali tak jadi

oke 
i like bebeh

tetiba plak dia ajak  aku g wedding kawan dia
nun di penang
dan BALIK HARI oke
aku rasa macam.....
bleh ke???

klu dulu masa tak der aleesya 
aku on jer
 nak bermalam dalam kete 
pun aku no halnye
tapi ni ada aleesya
kena pikir pasal dia jer lah
dah le skrg ni dia jenis lasak tak henggat

jadi kitaorg batalkan jer lah niat murni nk g wedding tu
abissss tu takkan nak melepak jer kat umah
aku pun teringat nak jalankan azam kuruskan badan tu
perkara pertama mestilah ada penimbang oke

klu penimbang kt c******* dengan t**** macam jahanam skit kan
jadi aku rasa yang paling elok pun kt jasco jer lah
oke incik fidi jom ke jasco

tapi aku tak nak lah yg dekat2
jusco balakong? tak mo. jusco sri kembangan pun tak mo
jusco IOI mall lagi tak mo
nak jusco one utama
ha kooo
hamik incik fidi kena jadi pak supir laa jawabnye
kuar je umah aku ingt incik fidi ni ingatlah jalan nk ke sana
sekali dah masuk jalan mana2 ntah
klu tanya aku dl kan senang
sbb aku biasa wat asgmnt kt sana
jadi tau lah skit jalan nk ke sana
belasah laa pusing satu KL dan jam segala bagai

last sekali sampai one utama
harus serang jusco dl
hehehehe
pusing laaa kami ni
pastu terjumpa penimbang baik punya
nnt bleh la aku catat tiap2 minggu berat aku kt blog ni
sampai korang muntah ye
hehehe

pastu nak cari tempat makan
sbb aku risau kan perut incik fidi jer
sekali masuk angin mau aku kena tolak dia keluar pakai wheelchair
jadi pusing laa cari foodcourt
memang hazab sikit sbb aku tak hafal sangat selok belok dalam bangunan 1 utama ni
lagi satu sbb banyak sangat wing baru
dah jadi hilang pedoman aku ngn incik fidi dalam one utama ni

sampai dah krem ar urat vontot duk pusing
baru lah jumper foodcourt ney
sedih weh macam 1st time masuk one utama
hahahaha
pastu giler mencekik harga makanan dalam tu
klu sodap tak pe lah aku pegi puji tukang masak
yang bangla ke hape tu aku pun tak tau
tapi rasa mcm hampeh

masa nk balik tu dah tak larat
rasa nk tercabut kaki
tapi aku psyco jugak le 
mungkin ni salah satu exercise
kan dah lama tak exercise
oke le kan

oh sepanjang berada di one utama
aleesya tido jer
huhuh
selamat macik
sampai dalam kete nk balik pun dia tido jer

balik tu bukannye terus naik ke rumah
singgah jap kedai perabot
pegi beli rak kasut
sbb yang sedia ada dah penuh ngn kasut incik fidi
tambah plak dah rabak sbb aleesya duk bergayut situ jer
fuh...letih rasanya
mesti korang pun letih baca entry ni
sbb over panjang kan
sekali sekala aku nk taip panjang2
hehehe
jangan marah naa


0 love purple: