? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, October 28, 2010

semoga rumahtangga mereka berkekalan

sedih aku dengar
rumahtangga artis sekarang banyak yang tengah bergolak
nauzubillah

salah seorangnya rita rudaini
dari awal perkahwinan lagi
ada jer kontroversi yang menyinggah dalam hidup mereka
sehinggalah mereka dikurniakan anak

aku suka tgk rita rudaini
sbbnya dia nampak manja dan comel
macam tak sangka dia sudah berumur 35 tahun
sangat berbeza dgn aku yang berumur 18 tahun ni
uhukhukhuk

aidil pun memang ensem
jadi memang sesuai sangat la
dorang pun nampak secocok sgt
tapi sudah menjadi adat
setiap rumahtangga pasti ada pasang surutnya
sedangkan lidah lagikan tergigit kan

tapi kes rita ni
dikatakan ada orang 'tambahan' yang cuba merosakkan hubungan mereka
menabur fitnah sesuka hati dia
kebenarannya aku tak lah tahu
hanya mereka yang terlibat jer tahu apa yang berlaku

namun aku berharap
agar rumahtangga mereka
akan kembali bahagia
tambahan pula rita plak tengah mengandungkan anak kedua ni
abaikan jer 'lalat' itu

selingan: tak pe aku takkan bercakap lagi ngn ko lepas ni...sangat biadap oke..bila kita bercakap ni cubalah ko pandang muka aku. tapi tak. duk sibuk dgn teponnya. lagi satu muka tu langsung tak senyum. menyampah. nasib baik ko tak keje depan kaunter. sah2 ko kena hambur dgn customer.

sambung balik
kepada rita dan aidil
cubalah berbincang dengan baik
walaupun dalam surat kabor dah jelaskan mereka dah berbincang
cuba fikirkan kebajikan anak2 nanti
insyaAllah pasti ada bahagia yang menjengah

kisah ini harus dijadikan kepada pengajaran kepada sesiapa sahaja
termasuk aku
harap kita semua tabah dalam ujian yang menimpa
memang cabaran dan dugaan datang tanpa diminta
namun ada caranya, supaya ia boleh dielak

*gambar-gambar adalah dipinjam dari macik google yang baik hati

0 love purple: