? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, October 12, 2010

hanya kerana ingin cantik, ai rela yu

biarlah terseksa
biarlah sakit
biarlah berlapar
biarlah tetiba rasa nak muntah
biarlah rasa tak puas masa makan

tak pe aku merelakannya
sbb AKU NAK KURUS

alhamdulillah
sedikit sebanyak nampak jugak perubahannya

hari ni aku start balik pakai korset
sama macam ceeramoon pakai
macam kt entry ni
sebenarnya dah lama korset ni pose cantik jer kt umah tu
yelah beli masa tahun 2008 lagi
pakainye malas
sape sanggup
ada bende mencekik pinggang ko selama 8 jam
seksa wooo
nak semayang pun bila sujud tu nak terkeluar balik segala isi perut
tapi tak pe
kan nak cantik...

makan nasik pun skip2 jer
bleh makan tp jangan banyak sngt
bila dah terbiasa makan skit
makan skit dah rasa penuh
hehehehe

skrg pun aku kurangkan benda2 manis
dl kat meja opis aku ni wajib ada cadburry, mcm2 cokelat laaa
tapi skrg kena tahan le skit
huhuhuhuh
tak pe

kita tunggu sebulan dua lagi
tgk dapat tak capai sasaran 50kg
wakakakakaka

2 love purple:

hajarus said...

ooo... akak lam proses berdiet la ni yerr.... hehehe... anyway kita tunggukan hasilnyer....;d

purple_lav said...

heheeheh
tgk bleh jadi kurus mcm hajar tak hehehe