? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, October 5, 2010

mari memasak bersama chef aleesya

yo yo o la
tak der maknanye dia nak masak
main masak2 bleh le kot

tp sebenarnya
lebih dari itu
dia menyepahkan dapur!


periuk belanga habis dipunggahnye
pastu biskut
pastu plastik
pastu ape lagik

sengih-sengih bila orang panggil dia
aduhai aleesya oiiii

ibu nak marah pun tak jadi ni

oh semalam aku kena dera ngn aleesya
asal aku duk depan laptop jer
dia datang gigit bahu aku
asal duk depan laptop jer
gigit lengan aku
pagi ni aku tgk badan aku dah biru2
eh tajamnye gigi anak aku ni

4 love purple:

mek da ©™ said...

bakal menantu nih sejak baby lagi dh rajin..bagus2

purple_lav said...

hehehehehe...dia sangat rajin~~~macam ibu dia jugak. kah kah kah

puterikurekure said...

aleesya jgn gigit2 ibu tau. jadik cam khalish, dia gigit bear dan kain je. hehe.

hajarus said...

rajin nyer aleesya tolong ibu ngemas.... he3x... :)