? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, October 26, 2010

budak perempuan 12 tahun mati terjatuh apartment

bila tengok jatuh rasa kesian sangat
muda lagi, baru berumur 12 tahun
baru lepas UPSR

tapi bila baca kisahnya
terus aku...
apa nak jadi ni oiiii

masih lagi dianggap kanak-kanak
tapi dah gian lakukan perbuatan sumbang
dengan lelaki
bukan sorang tapi 3 orang
aduii

sedihnya aku bila baca kisah ni
apa nak jadi lah
ntah laaa

aku dl umo 12 tahun tu
masih nangis2 klu tak dapat kasut pilihan masa raya
masih budak2
jalan pun klu tak der mak abah
jangan harap laa nak keluar

budak ni buat projek atas bumbung umah 
kelas ...
tapi.....rasa jijik hendak diceritakan
masa penduduk apartment ni naik atas bumbung lepas dorang rasa ada perkara mencurigakan
budak ni tg syok
turut ada 3 budak lelaki
kondom bersepah...coli ngn underwear terbang entah ke mana
dorang gunakan cadar utk alas
eeeee

rasa nak mengamuk jer baca kisah gini

8 love purple:

cik_ah82 said...

tu la weh..aku pun terkejut bila dengaq kat radio tu..sampai ada topik pagi camana nk menjauhkan zina rentetan (chewah) dr kes budak ni..baru darjah 6 tu..nauzubillah..tp kan, budak pompuan la ni besaq gaban la, mcm org besaq dah..aku dulu darjah 6 dok sebuk panjat pokok ja ngan budak laki..men lak tuju kasut ngan tin..hahaha..jahat kot len lak..isk2..takut aku

mieoney said...

nauzubillah...masa dgr kat radio tu dok bygkan maybe dlm 17thn kot umur dia...sekali bukak paper 12thn... terus mengucap pjg...bila citer kat opismate terkedu derng....

budak2 zaman skrg buat kita sakit jantung ek...tp biasa gak nmpk derang yg muda2 nie pi soping kompleks mengalahkan kita yg dh besar pjg nie...ngan dressing nye ngan bfnye...pdhal tetek ponx takder lai...flat ajor...huhu

purple_lav said...

tu lah budak skrg fizikal dia lain sgt dgn zaman kita. dah laa besar gabak, pastu dressing mengalahkan org kerja...aku dl tak pandai panjat pokok cik ah oii...aku tukang sambut jer buah rambutan kt bawah tu hehehehe

purple_lav said...

mimi: sama ar masa pegi alamanda hari tu. ramai sgt budak3 sekolah ni
rasanya dorang dalam sekolah rendah lagi. tapi mak ai, jantan sorang satu k...pastu tak segan2 laaa peluk pinggang laa, cuit2 laaa

huhuhuh apa nak jadi ntah

A D I A said...

kita dulu umur 12 duk melompat2 lagi, cam kanak2 ribena. budak ni siapa la ajar jadi camni eh. daring bebenar.

purple_lav said...

adia: pengaruh kawan jugak tu kot. mana la tau dorang ni tak main laa kawan ngn rakan sebaya, nak kawan ngn org2 besar...

beza sgt dgn kita dl kan

cik_ah82 said...

yup..aku pun rasa pengaruh kawan n parents jugak ni..tambah2 yg duk kat bandar.huhu..ada budak umuq 13 tahun dah tulih kat wall fb dia nak 'burit'.haaa..ang bayangkan, tak ka sakit jantung aku ni.

purple_lav said...

cik ah: giler kentang budak tu.. buat pengakuan berani mati gitu..dasat laa budak2 skrg ni..