? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, October 4, 2010

semoga kawan saya, nor aida farahan dan baby selamat

nor aida farahan ni satu kampung ngn saya
sekolah sekali sejak dari sekolah rendah hinggalah menengah
saya suka duk umah dia masa musim cempedak
sbb dia ada kebun
jadi saya bleh makan banyak
ngeee

lagi satu saya salute dia ni
sbb otak dia bijak
matematik...
petik jari jer oke jawab soalan

tapi pagi tadi saya terkejut
bila salah seorang rakan kami
yang juga berada dekat dengan dia
nun di johor
post mesej kt wall fesbuk dia

"kawan kita nor aida farahan berada di ICU sekarang. doc terpaksa keluarkan baby dia pada pukul 3 nnt. marilah kita doakan dia dan baby selamat"
(lebih kurang gitulah ayatnya)

terkejut saya
dia sedang preggy dalam 7 bulan gitu
dan dia mengalami darah tinggi sepanjang pregnancy ni
semoga aida tabah menghadapi dugaan ni

saya juga berasa sedih
kerana saya juga seorang ibu
yang pasti segala2nya hanya untuk anak tercinta

aida...
apa2 pun semoga awak dan baby selamat
doa tulus saya dari jauh


p/s: penggunaan SAYA diaplikasikan bagi menghormati situasi
sekian

1 love purple:

mek da ©™ said...

Amin..moga selamat semua...