? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, October 26, 2010

drama sebabak GERAK KHAS

korang nampak kan apa yang ada dalam bulatan tu?
klu tak nampak
meh aku bagi tau
ooo itu adalah bapak polisi ngn motor peronda

korang nak tau tak drama sebabak yg berlaku pagi tadi
oke cenggini

biasalah klu dah sampai traffic lite ni kena lah berenti kan
tp masa aku sampai tu traffic lite dah tukar ijau
jadi haruslah bergerak dengan cepat
klu tak masuk keje lambat kan

tapi dah ijau lama ni
kete depan tak gerak2
mak hangin oke
tetiba nampak laaa
ada sorang ni naik moto tetiba lari lintang pukang
bukan nak naik moto tu
nak lari oke
barulah lepas tu aku perasan ada polis peronda
lor ada drama sebabak dari gerak khas ke?

no no no
ini kes real tau
traffic lite yang ijau dah ke merah pastu ijau balik ni
kete masih tak gerak2 oke
mgkn sbb terhalang dengan drama sebabak tadi

aku ni kan bz body
cepat2 amik phone amik gmbr
huhuhuh

aku tak pasti itu penyanggak, perompak atau perogol mungkin huhuhu
takut
dah dua kali aku terserempak dengan drama sebabak kt traffic lite ni
oh, nampaknya bangi makin tak selamat
semoga keluarga aku sentiasa dijauhi dengan perkara yg tak diingini
nauzubillah

0 love purple: