? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, October 23, 2010

dua tapak itu istimewa

oh malam ni citer terbaik kat tv adalah bola
layankan ajer
kang aku tukar canel lain
ada plak perang taufan

jadi baik aku gomol2 aleesya
pastu sajer nk latih aleesya bertatih

*selingan: adoii bleh sakit jantung aku malam ni..tetiba jer incik fidi ni menjerit bila bola tak masuk gol...sabar abng sabar....taulah player tu main...

oke sambung balik
aleesya skrg memang dah expert berdiri
kira dah tegap laa
eh ke org panggil ape ye
kira bila kita sentuh tu dia takkan terjatuh

pastu aku suh laa dia tatih
tetiba....
dia terus melangkah setapak dan setapak lagi guna kaki yang berlainan
ooooooohhhhhhh

anak ibu dah bleh berjalan laaaa
aku rasa aku menjerit lagi kuat dari incik fidi
tak sabar nak tgk dia berlari-larian di supermarket
opssss adakah itu pemandangan indah atau menyeksakan belakang aku?????
huhuhuhuhu

0 love purple: