? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, October 26, 2010

mangsa fesyen atau hanya kerana mulut orang

sebelum ni 
aku memang ada bgtau tentang masalah pakaian aku
ntah laa naper le aku sensitip sangat ngn benda2 ni
padahal pasal baju jer pung

sbbnya...
sebelum ini aku fikirkan 
oh, mungkin orang hanya bagi pendapat
tapi skrg rasa macam tak tahan dah

aku rasa
apa sahaja aku pakai
mesti org pertikaikan
geram
bukan aku ni jenis yang tak leh terima kritikan ataupun komen
aku tak endah klu setakat sekali dua ko cakap macam tu kat aku
tapi ini dah melampau
aku rasa semua baju aku dia tegur

adakah aku ni mangsa fesyen, senang kata yang tak tahu nk berfesyen
ataupun kerana mulut dia cibai?
ohhhhhhh
tensi tensi

2 love purple:

cik_ah82 said...

makcik, kalo asyik dengaq mulut org ja, bleh jadi gila dibuatnya.juz be urself.xkaco org pun kan.;)

purple_lav said...

tu lah. semalam aku rasa macam nak meroyan dah. ish susah sungguh.

oke start hari ni aku nak pekakkan telinga jer...kata lah nk kata ape pung. aku akan wat dunno jer