? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, October 14, 2010

aleesya 11 bulan sudah!

lagi sebulan cukuplah our little princess setahun
eh dah nak setahun?
eceh2
buat2 terkejut le plak
tp memang terkejut

tak sangka

aku rindu bau aleesya masa baby2 dl
erm wangi
skrg pun bau baby2 lagi
tapi klu bangun pagi tu
bau masam le jugak
hehehehe

skrg aku dah start nk bajet2
sama ada nak wat aqiqah atau besday party utk aleesya
erm, klu buat dua2 mau kopak tersopak kami laki bini
tapi klu buat dua2 mungkin serba sederhana kot
igt nk wat aqiqah masa raya haji kt kampung nnt
oke lah
masih ada masa nak pikir

sekarang aku nk list 
apa yang aleesya dah pandai buat semasa dia mencecah umo 11 bulan ni
(seperti biasa la kan)
1) dah pandai geleng2 kepala..so sweet. bila kita cakap jom aleesya jom, terus dia geleng kepala hehehehe
2) dah pandai (kadang2 je) pusing2 tangan tanda dah habis dah...aku sll ajar dia time dia nk cilok makanan aku. tetiba jer aku cakap dah habis dah. hehehe 
3) dah bleh berdiri dengan sendiri dalam tempoh agak lama. agak2 dalam kiraan 20 saat kot
4) masih tak berani nak melangkah sendiri walaupun setapak. tapi kalu pimpin dia, laju jerk
5) dah pandai main tarik-tarik bila kita cuba amik barang kat tangan dia. lagi haru siap nangis2 lagi ni..ooo tiru perangai saper lah ni
6) tido malam semakin lasak. sampai kami laki bini nak jatuh katil laaa. eh..
7) suka ikut ayah dia klu nampak ayah dia dh siap2 nk pegi keje. mulalah dramatik anakku tu...duk bergayut kat kaki jer lah
8) gigi duk empat batang tu jer. tp bisa gigitan sampai lebam2 le


oke itu jer
nnt entry utk setahun
aku nk wat balik story mory detik2 aku bersalin hari tu
kali ni lagik detail 
hehehehe
utk tatapan dihari tua katanya


0 love purple: