? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, May 14, 2010

ada saje hendak dicapai dengan tangannya

syukur alhamdulillah ada sahaja perkembangan aleesya yang baru setiap hari
dan aku sebagai ibunya sentiasa seronok dapat melihat progress yang berlaku pada aleesya
kali ini ada saje yang hendak dicapainya
pantang ada benda depan mata

budak kecik yang sudah pandai masukkan segala mak nenek dalam mulut
kena perati lebih banyak ni


maklumlah umah pun sekangkang kera je
oven pun aku letak kt hall
dah dapurnya udah tidak muat
nk nampak cantik skit aku letak le alas
(eh kali terakhir aku basuh alas ni bila eh? yekkk pemalas)

sbb aku tgk dh kotor dan aku masih lagi malas nk basuh
aku gulung2 je le alas tu
lagi satu takt terjunam je oven tu kt badan dak kecik tu
BAHAYA!


aik dh bleh amik plak alas ni....


ayooo
klu dh tahap bangun cam ni
aku tak leh biar lagi lama le
dah...dah...aleesya
jangan main kat situ lagi
p main kat luar hahahahahha


3 love purple:

puterikurekure said...

hehhe...biasala budak2 suka mencapai segala apa depan mata.
:)

purple_lav said...

klu benda tak kotor oke lah kan...nmpknya ibu kena bertambah rajin le pasni...

cik_ah82 said...

jgn jadi mcm adib dh..semua benda dia nk jatuhkan kat bawah..huhuhu..kena angkat tinggi sket la ampa..;)