? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, May 17, 2010

good girl..good girl

aku baru lepas balik dr klinik
ye lah smlm punya planning dh terbantut kan
kenalah tunai hari ni

tp hari ni ya rabbi
pagi2 lagi aku berpeluh mcm jogging 10 kali round padang bola
mana tak nya
lepas settle hal aleesya
kena kejutkan ayah dia plak
subhanallah kenapalah susah sgt nk bangun ni
sikit jer lagi aku nk amik air peti ais jirus kat muka tu
(hahaha...tak berani woo)

dh kejut tu
aku plak settle bab aku
mandi, pakai baju, mekap segala bagai

tgk2 blum bangun lagi
bila aku dh start bebel baru nk bangun
huih, cepatlah kerepot muka aku ni klu sll sgt bebel
tetiba plak dia tanya, dh gosok lom seluar keje abg???

hah????
baru teringat smlm kain lambat kering
jadi aku tinggal dl yg separuh dalam mesin
fuh nasib baik seluar keje dia dh kering
tp naya le sbb tak gosok lagi
kena lah bergosok....
bayangkan klu wat keje dlm kelam kabut
letih mak...letih mak....

oke dh selamat dalam kete menuju klinik
nk tau kan perkembangan aleesya

berat dia naik 7.65kg
nampak cam naik sikit jer
tp doc ckp biasa le tu sbb dia dh start lasak

yang luar biasa
tinggi dia dh terkeluar dari graf
huih tinggi anak ibu ni
besar sok nak jadi model??? no..no..no..

nk tahu berat ibu dia
waaaaaaa .nangis dl..
dh naik 2 kg
dan dan tu jugak incik fidi komen seluar aku ketat le sendat le
hello....syg dh pakai seluar tu berzaman...tak der plak nk komplen sblm ni...
waaaa nk nangis lagi...naper naik ni....
jgn lah mok..mok..

2 love purple:

cik_ah82 said...

waaa..
samala ngan kami..
pagi td kalut ya amat..
terbangun kui 630 sebab bateri handset kong..hehe
jadi gaban la sat..huhuu

purple_lav said...

cik ah: huhuhuh dh la lapar time tu..ni baru anak sorang kan...klu anak ramai tak tahu la..lagi2 time kena kalut mcm ni. nangis sorang2 le jawabnye