? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, May 14, 2010

aleesya dah 6 bulan


sori eh ibunya tak perasan
aleesya dh cukup 6 bln hari ni
hoyeeehhhh hepi besday sayang!
oke tiap kali aleesya menginjak ke bulan baru
mesti ibu dia cerita perkembangan dia kan.....
1) aleesya dh kenal siapa ibu siapa ayah dia...kalau ngn aku dia lebih manja..misal kata lah aku duk tgk tv, dia akan datang dekat ngn aku pastu cium2 aku (hbs menjejes air liur). pastu klu aku bangun nk ke dapur ke bilik air ke dia akan pandang aku dgn harapan aku angkat dia ....dia nk ikutlah sebenarnya tu...kalau ngn ayah dia plak, ayah dia bukak pintu baru balik keje, dia dh ready senyum awal2...tengok ayah dia selagi ayah dia tak ambil n cium + gomol2 selagi itulah dia duk pandang ayah dia.
2) dah makan nestum...oke oke...ibunya pemalas sikit nk wat bubur sendiri. yelah blendernya enggak ada lagi. dh suh incik fidi beli hari tu nmpknya tiada hasil. aku jugak le kena beli ni. aku baru bagi nestum 2 kali sehari.
3) dah mula pandai pusing2 badan. klu bab bergolek2 dia dh expert. cuma skrg dia lagi maju bab pusing2 badan. senang nk capai barang yang ada sebelah badan dia.
4) mula menangis kalu aku amik barang yang dia tgh syok main. contoh terdekat bila aku sll amik remote astro, yelah ttiba dia p tekan menu pastu kuar ntah ape2...aku amik le kejap nk alih, sekali dia punya meraung....hadoi...sdah nmpk bayangan bila besar nnt kt supermarket...eeee
5) berat tak tau lagi sbb hujung minggu ni baru p check...nnt akan diupdate..
6) kaki sudah kuat, baru bleh berdiri dengan sokongan aku le
7) ayork...lagi susah nk pakaikan pampers. mesti kena ada umpan..klu tak tak duduk diam.
8) ni lagi satu, sudah pandai tarik-tarik headband...jangan lah sayang nnt org tak tahu awk tu gegirl...huhuhuh
rasanya takat itu jer kot...aku pun dh makin seronok klu tinggal berdua je ngn dia...kira macam dh ada kawan baik le...hehehe teringat aleesya senyum hololololoh

4 love purple:

siti said...

selamat hari lahir yg ke 6 bulan aleesya...

puterikurekure said...

happy 6 months aleesya!
aleesya jangan noti2 tarik2 headband tau. pakai headband comel, cantek.

:)

cik_ah82 said...

selamat ulang bulan yg ke 6 aleesya!gud gurl okeh!heheeh

shahida® said...

dh pandai ye sya..uiks sya tuhh..bagus2..