? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, May 2, 2010

sepetang di dataran putrajaya

o yea hari ni dpt jugak kuar umah
aku igtkan terperap jer
huhuh sakit otak tau

tak jauh pun cuma di dtrn putrajaya
olos, macik tak kisah pun
janji bleh jenjalan
kan pacik...kan..kan..


sebelum kete jalan
harus berposim dl
ye tak aleesya


tapi dak kecik ni bleh tido smpi sana
aleesya ni pantang kena aircond
mulalah dia ngantuk
padahal umah aku ngn putrajaya ni idak le jauh sgt pun
dia bleh tido dalam kete



ops pacik bnyk makan eh
tu pasal pipi tu makin kembong hehehehe



macik menten selekeh
bleh aku masa nk kuar ni
aku tukar seluar n sarung tudung jer
pakai pun baju cap KAWAN
bedak2 ke liptik2 ke yilek ye puan2
bak kata org natural beauty hakhakhakhak

ape pacik tu wat kat tepi kete tu
hanya org laki je memahami nye
hahahahah
(korang jgn teka yg bukan2 ye...dia tgh berasap tu)


tak sah klu tak der makan2 kan
jadi inilah kudapan kami
sgt menyihatkan
hahahaha


air peberet aku


aleesya tetap nyenyak tido
walaupun keadaan panas
tak der angin langsung tadi

tetiba ternampak ada pasangan pengantin baru nk berposing disini
bestnyeeee photshoot
bang nnt kita wat photoshoot bertiga nak
nak leeeeeee

2 love purple:

♥etiey erywan♥ said...

kalo tak kluar wekend memang otak akan sakit kan? hahahha..samalah kita!

purple_lav said...

hehehehe tak leh duk dlm umah je..klu tak leh kuar jenjalan gak, dpt jalan luar umah pun
jadi