? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, May 27, 2010

bapaknya punya kerja

betullah kata orang
anak ni penawar duka lara
ada aje perangai dia wat kita ketawa

oh ini bukan kerja bapaknya
ini kerja dia sendiri
suka sgt gigi almari ini
tapi aku sll lap almari ni sbb aku tau mesti dia ulang aliknya
ni blum ada gigi
agaknya dah ada gigi mesti berlubang2 almari ni
jadi mcm adib anak cik ah kita...smpi berlubang seat air asia....huhuhuhu


ha, yg ni baru keje bapaknya
wwaaaaaa
adoi kesian anak ibu
tp aku pun nak tergelak gak

6 love purple:

QuEeN Of 2 Heroes said...

hehe...teringat lak kat darwish suka geget2...dah selalu sgt kena tegur jgn geget2...skrg asal nak geget je mesti terkebil2 mata tgk ibu/ayah dia dl...bila perasan ibu/ayah dia nampak je tangguh dl hasrat nak geget2...keke :p tu lah anak kan...penawar duka lara... :)

puterikurekure said...

comelnyeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!

ni tahap geram sangat dah ni. jumpa nanti, tau la. auntie gomol2 aleesya.

hajarus said...

hak... hak... hak... sabo jer la bapaknyer...

tp comelllllllllllllllllllllllll sangattttttttttttttttt alesya wat camtu...!!! cam gaya org dewasa la k.fiza... sker sangat hajar tenfok pic aleesya ni... ;d

purple_lav said...

queen : dh tegur bnyk kali tp dia totap nk gigit jugak...tak pe..tak.pe...ia memerlukan kesabaran yang amat tinggi ni hehehe

cik intan: tolong jangan gomol saya!

hajar : kak fiza pun asik nk tergelak je tgk pic ni...hadoi la

mieoney said...

ish2 alesya nie mengigit2 plak dia..ke dia nak tumbuh gigi fiza tu yg dok mengigit jer tu...

cik_ah82 said...

hahaha..sian tau aleesya..ada ke ibu dia bagi gigit tu..bley kalah adib nih!hehehe
p/s: yg pic bawah tu adalahs angat comel!!