? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, May 21, 2010

OMG!!!

aleesya jatuh katil!!!
nebes mak

kesahnya
smlm dh pkl 11 mlm
tp aleesya tak tido2 lagi, duk main je
aku pun angkut le masuk lam bilik tutup lampu sumer
dgn harapan dia tido lah
dh bagi nenen, aku perasan dia dh mamai2
jadi peluang aku plak pejam mata
rasanya tak sampai 10 minit aku pejam mata
tetiba bunyi KELEKUK
dan diiringi bunyi waaaaaaaa yg sungguh nyaring itu

hah, terkejut beruk aku tgk aleesya dh tak der atas katil
tgk2 dia dh terjunam dgn posisi kepala jatuh dulu
aduiiii
incik fidi yg tgk tv luar berlari masuk lam bilik bila dgr anak dia nangis
aku dh siap pangku aleesya ni pujuk dia berenti nangis
bila incik fidi tanya
takut wooooo macik nk jawab 'jatuh katil'

incik fidi bak peluru dr M16
berdas2 dia ckp....menda ntah
aku dgr jer dlm hati rasa bersalah sgt
tak lama lepas tu aku tgk dahi aleesya dh merah2 ngn benjol
aduiiiiii
sori aleesya, ibu lalai....len kali ibu kepung ngn bantal
aleesya tak lah jatuh lagi
tp aleesya janji jugak ngn ibu
jgn lasak2 tau

4 love purple:

puterikurekure said...

yang, everytime letak aleesya atas katil, please kepong eh. budak2 ni takleh nak jangka. and letak tilam@toto kat lantai tepi2 katil. supaya in case kalau dia terjatuh lagi, takla jatuh berdebuk. eh?

purple_lav said...

itulah...kena sll kepung le ni w'pun dia dh tido...lalai betul la ibu dia ni

cik_ah82 said...

haha..inila sebabnya kami tidoq ataih lantai dh..biarla kalo pagi tgk dia kemana2 peginya, janji xbedebuk..hehe
p/s: tapi kalo dia berdiri, ada je dia jatuh terlentang..kuat lak dengar kepala dia tu..huhuhu..ciannnn

purple_lav said...

huhuh start hari tu mmg kami dh tido kt depan tv lah..bentang toto, sakit badan2...hehehehe.