? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, May 11, 2010

bantuan tiba neng...nong...neng...nong...

elok je aku nk pegi keje pagi tadi
tepon aku berbunyi
tgk skrin " eh laki aku"
apa call pagi2 nih
nk tanya dh makan ke blum mcm baru2 bercinta ke?

rupa2nya
dia suh aku g ke tmpt kija dia utk bgi kunci kete spare sbb yg ada tertinggal kt dalam kete dan kete itu telah terkunci
HA HAMBIK KO
punya panjang penjelasan
aku yg terdengar ni pun ala-ala nk pengsan gak
sbbnya bukan dekat tmpt kija dia ngn aku
BANGI - SHAH ALAM
campur jammed sumer
korang pikir lah sendiri mcm mana ghupenya jalan raya itu

tapi sbg isteri mithali (harus puji diri sendiri)
aku pun anggaplah kunjungan aku ke shah alam dengan tujuan bersiar-siar
mengambil angin yg penuh ngn asap kete
lalalalallalala.....

zup zap zup zap
akhirnya aku sampai opis pkl 11
ha sape nk jawab ni????

2 love purple:

puterikurekure said...

takpela...nak wat camne kan.

masa ni masa dia. dengan harapan masa kite nanti, dia tolong la jugak. hehee~

purple_lav said...

a'ah intan...tadi pun wat ngn ikhlas hati...ngeee