? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, May 19, 2010

saya budak zaman 80'an - 90'an

aku rasa bertuah sbb dilahirkan dlm tahun 80'an
sgt hepi tau zaman tu
klu nk citer pasal game waktu petang
pergh.....berlambak2....
bleh buat aku nk pinjam doreamon suh putar balik ke zaman itu
aku igt lagi dulu mak aku takkan bagi keluar umah utk bermain selagi tak pkl 5
mmg terasa hazab le nk menanti pkl 5 tu
sanggup tido dl spy rasa macam masa cepat jer berlalu hehehehe

klu citer pasal rancangan tv
aku tak leh nk ckp sgt
sbb dl aku tak suka sgt tgk tv
yg aku igt kartun power rangers je

klu citer bab makanan plak
ha, yg ni aku igt le skit2
aku suka makan kelapa kering yg dia masuk dlm kertas
lepas tu biskt kapal terbang dan biskut bantal(masa tu jual timbang lagi, ada dalam tin besar, kena wat scoop ngn kertas pastu masukkan sekut tu
pastu dulu ada cokelat yg dia bentuk jadi duit emas tu hehehehe
banyakkkk sgt klu nk cerita

tapi aku suka tgk gambar dl2
:)
gmbr time aku kecik2
korang nk tgk gak
ha ni ada sikit

gmbr ni aku, along ngn sape ntah budak kecik ni
aku tak tahu
ni rumah kitaorg masa kat sarawak
rasanya masa ni aku umo dlm 4 thn gitu kot
*dulu aku suka conteng gambar...mak sll marah aku

aku ngn along mmg mcm kawan rapat le
sbb kami tak jauh pun beza umo
jadi kami bnyk main sama2
ni gmbr aku tgh main2 ngn along
masa kt sarawak ni aku bnyk main dlm umah je (kecik lagi kan)
bila dh pindah balik kg baru aku tau main luar umah ngn member2



ha....gambar baru bangun tido nih
bangun je dr tido, abah aku ckp nk amik gmbr
terus duduk kt kerusi, tak senyum pun
owh dl aku sungguh kurus kering

eh, dh tak der dh gmbr...
ntah le bnyk dh hilang kot
penat aku cari masa aku blk kg hari tu
sayangnya...

2 love purple:

A D I A said...

wow slimnya dulu :) kita suka tgk moero attack dgn chiaki dulu lepas ngaji. eh. masuk topic 80-an la ni kan?

purple_lav said...

slim melim tau...ehehehe..oo moero attack, best tu...masa tu terus feeling2 nk jadi pemain bola tampar negara hahahaha