? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, May 1, 2010

planning tak menjadi

semalam beria incik somi mengajak aku n aleesya g hari keluarga tmpt keje dia
dan aku haruslah memberi sokongan padu tanpa sebarang bantahan
ateeeee mahu jadi binik mihtali kan

pagi ni aku dh bersiap2 (sbnrnya aleesya jer aku tak mandi pun lagik)
cari baju yg sesuai
yg sheksi sikit takut dia kepanasan le
dh siap sumer tu
aku kejut la incik somi ni

nk tahu apa dia ckp
"ngantuk ar....tak jadilah pegi hari keluarga"

................................

tak kira nk kuar jenjalan gak hari ni

0 love purple: