? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, May 3, 2010

jom kita terjah apa aleesya wat hari ni

oh ya aku cuti lagi hari ni
amik cuti hari buruh yg jatuh hari sabtu ek
jadi extra day le aku ngn aleesya

huhuhu
sgt ponet melayan aleesya nih
ada je benda dia main
ops lepas ni no more...no more barang kt lantai, yg bleh dia capai
skrg benda dh naik atas langit sumer

ni sblm aku angkut lappy aku naik atas meja
sblm ni lappy tu pos cantik ngn aman sekali kt lantai
tp bila si kecik ni dh pandai explore sana sini
kena naik skit darjat nye
tgk bahaya nih
kang terbelit wayar mouse nih


amboi seronok plak dia bleh main tali2 nih



tiba masa utk makan!
aku baru belajar bagi makan dia bubur
ops aku tak masak lagi
cuma beli nestum beras tu
bagi dia rasa dl
nmpknya dia suka
hip...hip...hp...inilah anak ibu



bila dh mandi sumer
aku biarkan dia
lorrr main lagi kt kawasan ni
huhuhuh
tgk berselirat wayar2 tu
aleesya dh jangan main kt tmpt ni lagi ye syg


hohoho
anak IT

4 love purple:

A D I A said...

alo lo lo lo bulatnya dia... geramm tgk. anak IT eh heheh?

myle@my said...

woitt...omaknyeee...
napelaaa dibiyooo jek anak ngan wayar2 berselirat tuh...
bahyee okeh...
;P

purple_lav said...

adia: a'ah anak IT le kunun2nye ni..eh bukan le...anak fesbuk n blog hehehe

purple_lav said...

amy:omaknye saje ngetest anaknye je ni hehehehe...ntah le suka sgt main ng wayar tu...dh alih tp nk jugak ke situ...degil ni..babap kang