? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, May 16, 2010

planning terbantut

hari ni sepatutnya aleesya kena jab
laki bini ni kalau hari cuti mmg bangun lambat le
balas dendam katakan
jadi kitaorg nk pegi lepas pkl 1

ha hambik, siap ngn no umah lagi tu
sblm turun kita posing dulu

(nk tergelak tgk incik fidi senyum gini wakakakaka)


dalam kete pun amik gmbr lagi
ops mesti korang igt incik fidi yg drive'
no...no..no... bahaya tau drive sambil pangku budak gini
jangan ditiru aksi sebegini
sape lagi yg drive klu bukan supir pija

dh sampai klinik baru nurse ckp yg doc hari ni half day
hadoiii letih jer bermekap-mekapan
aleesya...awk selamat hari ni
esok sediakan peha gebus awk tu untuk di inject ye

terus incik fidi konar kete p bersiar2
dia pegi cuci n potong rambut daa
best ar dia

nampak tak dia???

aleesya plak duk menjerit sakan dalam salun tu
hadoiii anak sape lah ni

kesudahan cucuk mencucuk ni bersambung pada hari esok
HARAP MAKLUM

2 love purple:

♥Hernee Nazir♥ said...

perghhh dagu die..gramnye tngok..

purple_lav said...

hernee: berlapis2?? hehehe dagu ibu dia pun mcm ni gak hehehe