? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, May 4, 2010

cerita basi : aleesya meragam

cerita basi
masa aleesya datang opis aku hari tu
aku bawak aleesya g makan kt umah kawan aku dl
igt nk wat hari orientasi
tapi dia cranky laks
mungkin dia tak tido lagi kot masa tu
jom kita tgk gambar dia meletop kababom
sbb hasil dari DSLR
lain bebenor le ngn kamera cokia aku ni


masa ni tgh baik lagi
tp dh start malas-malas nk senyum
dh ada tanda nk nangis


ha hambik
dh start nangis
bagi barney pun dh dh tak jalan


bagi susu diam le kejap
isap baru 2oz dh nangis balik
sayang ngantuk ek?


muka monyok


waaaa....
dia dh start....dia dah start....
amik gmbr pun tak nganga tu
penat pujuk2 tak jalan juga
ala tomey gak aleesya nganga camni hehehe

ngn kak alin pun nangis lagi
last2 masuk dalam kete
kena aircond terus tido
tmbh plak dia kan dh ngantuk sgt

fuyoooo sheksinya
anak sape lah ni....
sumer pakat geram peha dia ni

sampai opis letak kejap dalam surau
bagi dia tido dl....
nnt baru mood baik kan aleesya

cak dah bangun dah
pastu terus dia jalan2 pusing2 dalam opis ni
meriah sgt hari tu
berebut2 org nk dukung dia
heheheheh
semoga anakanda dimurahkan rezeki sll....aminnnn

4 love purple:

myle@my said...

alolooo...
tomeynyeee aleesya...
ngah nages pon totap shomey jugak...eee~~~

purple_lav said...

try maknye yg melalak.comey ke????hahaha

shahida® said...

oloh tuboh setoko...geram weh

purple_lav said...

ida: setoko sgt lah..nk dukung rasa best jer tang lengan nih