? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, November 26, 2010

berjaya jejaki ke tempat idaman

 korang tau tak tempat idaman aku sejak kecil kat ne?
mesti laa tak tahu kan
meh nak story cikit
 jeng jeng jeng
dari kecik (kira dari klcc ni dah buat laaa)
masa tu tak der lah kecik sgt pun
aku macam terpikir apa ada kt jambatan tu
bleh lalu ke?
jadi start hari tu aku simpan angan2 nak pegi kt situ suatu hari nanti

tup tup ada asgmnt utk melawat Petrosains dan Skybridge
wow skybridge
nak pegi nak pegi

masuk petrosains pun baru pertama kali dalam idup
jadi kejakunan tu dah melebihi budak2 peserta dah aku rasa
hehehehehe

 bila dah sampai 
haruslah bergambaran sampai muntah
bukan senang ko nk dtg sini

aku ngn anak salah sorang kakak opis aku


pemandangan dari atas
aku ni dikira kategori gayat laa jugak
tp bila dah ada kat atas ni
tetiba dah tak rasa gayat
bleh mcm tu
laluan yang menghubungkan dua menara KLCC
lagi view dari atas
klu korng nak tahu itulah kolam air yg sll korang lepak klu pegi KLCC

eh tetiba nak tempek muka sendiri plak
harap2 tak nampak penuh laaa sbb muka dah seperti bulan purnama dah ni

inilah dia geng peserta 
sila abaikan jeniper lopez kt depan tu
dia staff bukan peserta
hehehehe

5 love purple:

Nurul Says said...

ha ah bukan senang dpt naik bridge tu kena beratur panjang dan kena datang awal!! so kita bertuah sbb berkesempatan naik..saya pun dah naik

hajarus said...

hjr xpernah g naik atas tu...

purple_lav said...

nurul; itu lah dah laa naik free masa tu. eh ke nak naik sana memang free ke?

hajar: itulah 1st time dapat merasa naik ke sana

mek da ©™ said...

gayat wooo

purple_lav said...

tinggi wooo. tingkat ke 41. mau gugur hati limpa jantung sumer. tp pelik, aku sampai sana tak der lah gayat sgt