? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, November 15, 2010

bila aleesya dah SETAHUN....

 rasa macam bangga giler 
bila ada orang tanya aleesya dah bape bulan?
terus aku jawab
'DAH SETAHUN"

heheheh
perasaan tu macam menang duit dalam Roda Impian
hahahaha
yelah selama ni kan asik cakap bulan bulan jer
sekarang dah berubah


klu dah umur berubah, peel pun mesti berubah jugak


antara peel terbaru aleesya adalah....
sudah pandai pok amai-amai
aku tak tahu laa anak orang lain
tp anak aku mcm lambat skit jer lah...baru jer pandai pok amai-amai
tu pun klu silap landing tak kena pun tangan tu hehehehe

lepas tu dah pandai letak telepon kt telinga
pastu dgr ujung2.....lllooo
hehehehe
tu yg skrg pantang tgk tepon, mesti nak main ello elllo
klu tgk org ello dalam tv pun dia ello jugak
tapi tak kira lah rembat ape pun, remote pun jalan
kadang2 tu tapak tangan pun jadi

lepas tu dah pandai pusing2 tangan tanda habis
siap sebut bissss lagi

bye bye pun dah expert
pastu siap sengih2 lagi
cuma klu tak der mood, sampai kering air liur kita suh dia bye2 pun dia buat derk jer

suka tepuk muka aku
aku pun tak paham kenapa
klu tengah dukung2 tu tak pasal2 dia lepuk muka aku
hadoiii sakit laa sayang

kepala tengah jam
dapat pikir ni jer
tak pee nnt aku citer balik ape yang aleesya dah pandai buat k
salam sayang dari Faten Aleesya Mohd Afidi

5 love purple:

Rizziela said...

mama lupa nak bagitau lah...Aleesya juga dah pandai BERGAYA

purple_lav said...

heheeh..tu kena paksa ngn ayah

mieoney said...

Happy Besday Faten Aleesya semoga menjadi anak yg berguna yg utk mak dn ayah... =)

KakD said...

hehehe..tengok gelagak anak membesar memang seronok...walaupun kadang2 kite kene ketap gigi selalu..hiks..

Intan and The Boys said...

happy birthday aleesya sayang! be a good girl and make ur parents proud ya!

love u sweetie! mmuahhh!