? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, November 26, 2010

rentetan kisah sampah

pagi tadi lepas jer aku hantar aleesya kt umah pengasuh
tetiba cleaner kt umah aku panggil

"ni umah kakak ke?"
uih ada hati panggil aku kakak
padahal dah terang2 aku bleh panggil dia aunty
tak pe lah
redho

"ye umah saya, nape auntie?"
(huihs balas dendam nampak hahaha)

"tak bleh tau letak sampah depan umah gini. klu ada orang penyelenggaraan datang, dia saman sama kakak nanti"

"eh, ni bukan sampah saya. jadi tak bleh laa nak saman saya"

"kakak tahu ke sampah sape?"

mulalah aku nak tumbuh tanduk

"ni sumer agaknya orang sebelah ni kot. sbbnye dia baru je duduk balik. lepas tu terus banyak sampah depan ni"

"ooo...dorang tak bleh letak sampah depan umah orng macam ni. tak pe nnt sy suh orang datang amik ye."

phewwww selamat!
giler tak
aku rasa dah macam stor depan umah aku ni
bersepah giler

pastu nak tergelak semalam 
bila incik fidi ckp 
dia pegi sumbat plastik tu kt umah sebelah aku ni
hahahaha
last2 balik keje tgk dah pose cantik depan umah aku plak
jadi macam mana mau buat ni kakak2 sumer????

2 love purple:

Nad @ MamaZakwan said...

ceh, hampeh btul jiran itu!!mmg takleh jadik ni..

purple_lav said...

memang sangat ceh hahahaha