? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, November 7, 2010

incik fidi lagi terer bagi ubat

peel aleesya sekarang
bila masuk jer ubat terus muntah
dah laa nak bagi ubat tu punya la susah
duk meraung jer keje dia

aku pun dah bermacam2 ikhtiar nak suh ubat masuk dalam badan dia
nyanyi laa dodoi laa nak suh dia tenang dl
klu dia tgh melalak
jangan haraplah sbb lepas tu dia akan batuk2 lepas tu uwekk

hari ni aku suh incik fidi bagi
sekali lepas tanpa sebarang kegagalan ubat terkeluar balik
ruper2nya
incik fidi suap pakai sudu
hahahahaha

ye aleesya memang taksub skit dengan sudu ni
huhuhu laju jer dia makan ubat tadi
oke esok aku terus pakai sudu sampai dia naik bosan
lepas tu tukar balik ke picagari tuh

syabas incik fidi
memang layak digelar murse (nurse versi laki)
hehehehe

4 love purple:

mek da ©™ said...

murse? haha mu ni...

mek da ©™ said...

murse? haha mu ni...

cha said...

iya... samala cikOni, mcm pelik tgk ubat dlm sudu, hahaha...

purple_lav said...

mek da: murse laaa baru ganah hahaha

cha: walaupun pelik dia tetap makan kan. mungkin igt sup ke makanan yang best hahahaha