? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, November 22, 2010

yea dapat hadiah!!!!

 pagi tadi sampai opis 
terkejut tengok ada bungkusan atas meja

sape plak yang hantar bungkusan kt aku ni??

bila tgk nama sender dia
ooooo
kak wan, aku penah interview anak dia dl
baru aku teringat 
besday anak dia sama ngn aleesya

tapi aku tak bagi ape2 pun kt anak dia
sori kak wan

aksesori yang dtg sekali dengan hadiah utama
suka dengan headband tu
dah macam winnie mouse
risau aleesya tak mo pakai 
sbb dia skrg pantang ada benda kt kepala dia
bukan takat kepala
kaki dia pun....nak pakaikan stoking ngan kasut punyalah susah
jeng jeng jeng
dapat gaun polka dot pink
i like
tq kak wan

1 love purple:

MUNNYRA said...

wah cantik..bergaya lah aleesya nanti ..pinky tu =) ...tak pe lama2 dia tgk cantik mesti dia nak pakai ^__^