? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, November 12, 2010

itu pasal aku suka budak-budak

 sebabnya aku kan kerja yang perlukan budak-budak
hahaha haruslah aku kena suka budak2
klu tak tentu aku tak suka kerja aku kan

eh...sebenarnya pun aku memang betul2 suka budak2
budak2 kan cute
klu baby lagi aku suka sbb bau dorang sedap

tapi klu budak dah sekolah tak sanggup laa aku nk cium
mesti masham hehehehe
oke budak ni masa aku pergi asgmnt kt kajang hari tu
nak tergelak guling2 rasa masa ni
bukan sbb dia nyanyi tak best
bestttt....
cuma bila dia dah hbs nyanyi tu
hahahahaha
kawan aku ni nak tanyalah nama dia utk masuk dalam majalah nnt

'adik...adik jap. sape nama?"
"017.."

agak2 ape reaksi korang?
tetiba jer bagitau nombor tepon
motif????
hahahhaha
cari benda yang pelik dalam gambar di atas..
dah jumpa?
tak jumpa?
oke baiklah
perempuan gemuk bermulut muncung
hahahahahahha

oke itu sahaja

3 love purple:

Ash said...

muncung tu menunjukkan kesungguhan n kegigihan melayan budak2 okay.bkn calang2 org ley wat expression gitu.hakhak.. (jahatnya haku)

purple_lav said...

hahaha akak ada??tak der kan

eRiNsZ said...

motif nyer...
"kak, klo ader job kat knduri kawen ker sila koll sayer" hahhahahha