? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, November 11, 2010

rezeki bergolek sempena hari jadi

pertama-tama kali nak ucapkan terima kasih banyak2 kt incik fidi
sbb dialah 
rezeki datang bergolek-golek tu
hihihihihih

semalam kan aku bercuti emergency
sedang syok-syok landing tengok tv ngn aleesya 
sekali incik fidi call
aku ingat aper
tetiba tanya saiz tangan berapa
aduiii aku nak tergelak oke, SAIZ TANGAN oke bukan saiz jari
aduiii manalah macik tau
klu macik keje kt kedai emas bleh laaa p try lubang cincin tu

aku dah pelik naper laaa 
mintak saiz  jari bagai ni
ruper2nyer nak belikan cincin
ololololo sweet laaa
tapi aku cakap laa buat ape nak membazir
lagi pun cincin dah ada
aku tak suka pakai banyak2 macam anak mami tu

next...hadiah lain
hahahahahah
kendian dia tanya nak jam tak
alaaa aku tak mo lah jam

demand oke
giler tak, bukan selalu orang tanya nak ape kan

sekali aku teringat handphone
aku teringin lama dah tepon ni
ala tak canggih sangat pun tapi aku suka
biasa2 jer
tapi nak cakap kt tepon susah laaa 
lagi2 incik fidi tu
hehehehe

last2 aku cakap
beli laa yang macam mana asal LEBAR
hahahaha
korang bayangkan laa mcm mana ek

balik2 tu
incik fidi balik dengan hadiah ditangannya
oooo i lap u laah


oo dah dapat adiah baru nak lap ke
tak lah....sentiasa lap u, poreber

3 love purple:

cha said...

huaaa... bestnya kalau mrABi balik bawak lappy sebijik, tuk wife tersayang, adehhh...

purple_lav said...

cha: tunggu besday, mungkin dapat kot hehehe

ComeyBelako said...

post la kat sini...nak tengok ;)
(kepochee...ngeh3)