? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, November 26, 2010

rupernya sejuk laa naik moto selepas hari hujan

semalam kan terjadi insiden kete terkunci secara tak menyempat-nyempat
hish
jadi perlulah meminta bantuan hero kesayangan
sekali dia ckp
tak pe kita amik lepas balik keje

lps tu aku nak balik naik ape nnt??
hish lagik
terpaksalah menebalkan muka
minta tolong rakan opis hntr ke rumah

masa aku sampai umah tu, incik fidi baru jer sampai 
jadi dia suh amik helmet

huhuhu naik moto eh?
HABISSSS TU
lagi mau tanya minah ni
hehehehe

aku kan seriau skit naik moto ngn incik fidi ni
sbb dia bawak laju oooo
ke semua laki bawak moto laju2 mengalahkan pelesit???

masa atas moto tu
mengucap je keje aku
kecut ooooo
dah laaa semalam baru lepas ujan kan
sejukkkkk je
sampai menggigil2 jugak laaa
dah rasa macam naik moto kt cameron highland jer
tapi aku memang takut naik moto ngn incik fidi
itu jer nak cakap

2 love purple:

ch@ said...

hahahaha membayangkan awak merempit. keke tapi kita suka. cpt sampai. romantiknya atas moto peluk asben.

purple_lav said...

merempit dalam ketakutan hehehe