? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, November 22, 2010

raya haji dan makan-makan kek lagi

 aci eh aku buat story sekali harung
tak larat nak wat entry lain2
a.k.a malas
hehehehehe

jom kita layan cerita bergambar


 suasana belakang rumah
mak, along, adik sedang mengerjakan daging akikah
aku jadi runner jer
aleesya buat peel masa kt kampung
asik nangis jer pastu nak berkepit 24 jam ngn aku
tensi mak
 nampak buruk tapi odaaappp
aku paling suka perut
eksotik skit
daging2 ni sumer wat sup, goreng kunyit dan banyak lagi menu
pening nak perabiskan stok daging dalam peti ais
rasanya bleh kot sampai sebulan
 anak-anak along ni tukar kacau jer
buas
nnt aleesya bleh laa join dorang ni

eh hari tu kan aku cakap aku akan berada di tempat penyembelihan lembu
(hambik ko ayat karangan nih)
tak jadi la
sbb nye aku pikir mesti lambat 
memang betul

incik fidi ngn abg long pegi lepas jer semayang raya
balik dah nak dekat pukul 12tghr
uihs kalau aku pegi mesti aleesya dah meroyan nangis2
dah laaa panas
memang panas sampai peha incik fidi merah2 sbb sunburn
klu macik pegi mesti terus hitam legam
auwww tak rela

 oke ini kek ye puan-puan
sedap hingga menjilat jari
rege pun bleh tahan gak

klu sesapa tertanya2 sape 'kakja' tu
aku lah ye
memang itu nama panggilan aku kt kampung
untung besday sama ngn anak ni
mak bleh tumpang glemer sekali

eee....budak yang baju oren tu paling besar
adess
tak pe yg penting kiut
hahahah kiut ke?

ni masa acara potong kek
aleesya seperti biasalah
tak paham
ape benda laa kena pegang pisau2 nih
yang dia tahu dia nak penyek jer kek tu

antara budak2 yang ada
ala sepupu sepapat jugak ni
kebetulan dorang dtg nak beraya
ajak le makan kek sekali

aleesya dah meraung 
korang nak tau sebab ape
jom tengok

mula-mula oke lagi 
jom kita potong kek sama2 ngn nenek
dia seronok laa dapat pegang pisau tu
pastu nak amik icing 
nak main
no no no
ibu dah serik nak membasuh icing yg lekat kt baju
susah woooo

nenek plak saje je nak suapkan cucu dia ni
si aleesya plak nak main

sekali dah termasuk dalam mulut dia
tapi kan....

aleesya tak suka makan kek
dia nak main jer
melalak budak ni
aku nak makan kek pun tak sempat
rugi rugi rugi

tapi sib baik kek tu besar
jadi bleh laaa makan bila aleesya dah berenti nangis

oke sori lah story macam tunggang langgang
malas 
plak tu terpikir ada koroje yang tak siap lagi ni
ampun ye

5 love purple:

MUNNYRA said...

Peh..makan besar la yea... tapi kek coklat tu berkilat2.. SEDAP tu.. bab perut buat kerabu sedap tau ^_^

purple_lav said...

kerabu perut mabeles...perut cicah air asam lagiiii mabeles eheheheh

Rizziela said...

sedapnya kek tu

purple_lav said...

memang odappp hehehe

wan nurul hezrina abd halim said...

raya ajine penat sik makan daging jerk..best gak dapat mamam kek...fuhhh sedap nampak kek tapi mmg budak tecik suka nak makan sendiri..pas tak bg menangis..modal lah tuh