? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, December 9, 2010

ada jeee keje dia

 mak aihhh
anak dara tu sejak dah pandai2 jalan kan
ada jer keje dia
eh bukan takat dah bleh jalan ni
masa merangkak dl lagi pun dia dah melasak tak tentu hala

tak pe tak pe
budak-budak aktif ni orang kata cerdik kan
bagusss
tp dengan syarat 
jangan pecahkan harta benda ibu yerk

usaha ni merangkak bawah meja
semata2 nak amik barang nun kt semak samun tu
hahahaa
oke umah aku macam tongkang pecah skit ye
maklumlah tak pandai nak kemas
jari tak der bontot siput
hehehehe

pastu dtg menyelit plak kat tempat sempit tu
sebelum tu aku ada taruk kusyen
sbb dah tau mesti dia nak menyelit kt sinun jugak
tp dah hari minggu
harus laa kemas2 umah
sakit mata jugak tgk umah tak tentu arah ni
tp bila dah tak der penghalang
dah jadi kubu budak kecik ni plak
sayang awak tu montot besar
mana muat dah nak menyelit tempat sempit gitu

oh aleesya skrg memang aku tak bagi pakai seluar
sbb nnt jadi itammmm
pakai bila dia nak tido jer
hehehehe
oke bila dah panggil2 dia
alhmdlh dengar plak
tu yg dia terkedek2 keluar
mata sempat lagi jeling kt tv
katanya ada iklan menarik 
hehehehe
"nobody...nobody but you...'
baiklah tuan puan
ini adalah reaksi muka nak terkam kamera
pastu sibuk2 nak suh tunjuk balik gambar yg kita amik tu kt dia

3 love purple:

ch@ said...

lepas ni, dia akan panjat meja dan sofa segala, rumah kita dah lapang selapangnya utk cikOni berlari.

purple_lav said...

eh skrg pun dah ada aksi panjat memanjat tu..itu lah ada anak kecik ni klu bleh tak nak pakai perabot.biar dorang puas bergerak sana sini. tp nak ke umah kosong dan cakap pun bergema??mak tak sanggup hehehe

wan nurul hezrina abd halim said...

suka tempat yang selit2 ek.hehe..ni ngah explore dunia dia lah tuh..mcm2 nak tau