? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??3401 Grabs Today. 6923 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Colorful Twist? ????? ?? ???Rating: 4.5 (66 Ratings)??2360 Grabs Today. 28501 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, December 8, 2010

tersenyum :)

bila tgk balik gambar ni mesti aku tersenyum
bukan sikit
tapi melebar
hihihihih

tadi bersembang ngn member opis
tetiba terkeluar plak citer macam mana bleh kenal incik fidi
jadi bermulalah cerita

kami satu kelas masa form 6
tapi kami tak sekepala
maksudnya tak kamceng sgt laaa
dia buat hal dia
aku buat hal aku
lagipun masa tu masing-masing dengan skandal

dipendekkan cerita
kami bertemu semula lepas tujuh tahun tak jumpa
lama
tu pun jumpa masa kat KL
punyalah jauh merantau kan

itulah orang kata
kalau dah jodoh tak kemana
memang betul

bila tgk balik gambar kt atas tu
terperasan ada incik fidi sekali (dalam bulatan yg tak macam bulatan)
punyalah dekat kitaorg dl
tapi tak terpandang pun
alhamdulillah
kini kami bersatu
dan membina hidup dan keluarga bahagia
aminn

5 love purple:

Nad @ MamaZakwan said...

wa....so sweet..!! jauh2 merantau akhirnya ngan member sekelas jugak ek, hehe..

purple_lav said...

a'ah ngn member sekelas jugak.hehehe.

PuteriKureKure said...

kalau dah jodoh...kalau dah jodoh tidak ke mana....

(tengah nyanyi ni. hehe)

purple_lav said...

intan: eh naper kt bangi ni tetiba ujan lebat siap ngn guruh lagi?hahahahaha

ch@ said...

ahaha romantik gila.